Velilerin bir okulu tercih ederken dikkate aldıkları en önemli kriterlerden biri düzendir. Bir okulun düzenli ve sistematik bir biçimde eğitim öğretim hayatına devam edebiliyor olması, fiziki şartların istenilen düzeyde ve yeterlilikte olmasından başlayıp, öğrencilerin sabah evden alınarak eğitim ve öğretim saatlerinde geçirdikleri zaman dilimi boyunca devam eder ve öğrencilerin evlerine intikali ile nihayetlenir. Okulun düzeni, bütün öğretmenlerin derslerini müfredata uygun olarak işlemeleri, veli toplantılarının eksiksiz yapılıyor olması, bütün aktivitelerin zamanında eksiksiz ve düzenli olması, hâsılı bütün okul sisteminin ahenk içerisinde yürütülüyor olması, “düzenli okul” algısını oluşturur. Bu algı, tek başına bir okulun hayatını devam ettirmesine yetebilir. Ülkemizdeki bir okul, düzenli olmanın yanı sıra, bir de akademik başarı elde etmiş, yani yıl içerisindeki sınavlarda öğrencileri iyi veya üzeri performans sağlamış, liselere ve üniversiteye giriş sınavlarında öne çıkan bir başarı grafiği çizmiş ise, bu iki özelliği ile diğerlerinden öne çıkan, başarılı bir okul olarak nitelenir.

Özetlemek gerekirse amacımız; düzenli, akademik başarısı olan ve öğrencileri yaşam başarısı sağlayacak bir eğitim felsefesi ile yetiştiren bir okuldur. Bu amaç doğrultusunda, gerek biz kuruculara, gerek çocuklarımızı yetiştiren öğretmenlere, gerekse de onların ilk rol modelleri olarak velilerimize çok iş düştüğünü belirtmek istiyoruz. Kampüs Okulları Ailesi olarak bugüne dek hem etik değerlere bağlı kalıp hem de akademik başarı getirecek yeterliliği göstermek, bize Türk Milleti’nin güvenini kazandırdı. Bu güvene layık olmaya çalışacağız.